onsdag 30 november 2011

Tjejerna

Ja ni nu har halva den här veckan ochså snart gått och på söndag är de ju andra advent,ojoj vad tiden springer i väg nu, skulle behöva lite extra timmar nu varje dag för pyssel och fix. många säger till mig med du behöver inte hålla på de blir jul ändå, jo nog vet jag väl de men de är svårt när man tycker mycket om julen. Tjejerna fick en varsin Julgransprydnad av farmor igår, var dom inte häftig, skridskon var en riktig favorit tyckte jag jättë fin

                            Skridskon har tom glittermed
                              Ugglan ser lite lurig ut, haha
                      Köpte en tändstiksask i går på "Mio" han såg väldigt
                        förvånad ut den lilla killen, men han var otroligt söt.
                      Fick mina Aroma melts från Partylite i går, Vita Snöbär
                      min favorit lucktar ljuvligt.

I kväll blir de äta med kollegorna och lite julmys och vem vet kanske Tomten kommer, ska slå in min julklapp sedan. ha en bra dag Kramar

Inga kommentarer: