fredag 26 april 2013

Vårfix i trädgården..

                 Ja då var den här igen, Fredag vart tar tiden vägen, tänk att de är första
                   Maj till veckan ojoj vad härligt då går vi in i vår härligaste
                             Vår/ försommar månad.
                    I dag vart de en riktigt trädgårds dag, har krattat lite och rensat men de
                   var ju riktigt April väder ena stunden strålande sol och andra spöregn
                     bara att skynda sig mellan skurarna.
                    Hitta alldeles egna små snödroppar i rabatten, om jag inte minns alldeles
                    fel satt jag dom samma år som vi flytta hit, och nu villa dom komma
                   ja bättre sent än aldrig får man väl säga..
                

              Och nu är vår häck ett minne blott, syster yster tog ner den i dag, snön hade
                 gått så hårt åt på den så vi fick ta ner den så nu hoppas vi att den ska
                 hämta igen sig..
                Mina Löjtnanshjärtan har också börjat knoppa sig också, dom trivs i
                hörnet i solen.

            Nä nu är de dags för lite middagsfix, sen blir de nog soffan, tycker jag jobbat hårt
                    i dag om jag får säg de själv, hahaha..
             Ha en bra kväll, full fart mot helgen...
                 Kramar

Inga kommentarer: