lördag 21 september 2013

Härlig Lördag med lite Höstfix...

                     Hejsvejs, å vilken härlig dag vi haft i dag, började dagen med en
                        sväng i slingan med alla mina små tjejer, moster har ju haft lill
                      fisen här i natt, första gången hon sov hos moster och de gick ju
                        hur bra som helst, jätte duktig tjej...
                      Sen vart de lite mer Höst fix ute, nu är alla mina Sommarblommor
                        ett minne blott, så nu är de lite Rönnbär och små Ljung som vi får
                        hålla till goda med, men de är ju inte illa alls varje årstid har sin charm....



                        Ja nu är mosters lill fisen hemma i sin säng igen, Borta bra
                           men Hemma bäst, men vi får väl hoppas att hon kommer på
                         natt besök igen, "Lillhåret"...

                     Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina små älsklingar...
                          Ha de bra var rädd om varandra....
                        Kramar

1 kommentar:

Mia sa...

Ja de gör hon alldeles säker. Men kanske fått lite mer hår då:)