fredag 7 februari 2014

Drömma kan man ju iallafall...

                         Ja drömma kan man ju de kostar ju inget heller än så länge
                              i alla fall, fick nyaste numret från Willab  Garden i går.
                           Så nu kan man drömma sig bort på alla fina Uterum och Växthus
                          Jag skulle ju så gärna villa ha ett Växthus ett riktigt stort fint
                          sånt där som inte bara behöver använda till plantering, utan
                          även kan använda till lite smått och gott, tex ta en fika eller två.
                     
                  I stort sett som de här vill jag ha, murat nertill, men jag får väl fortsätta
                      drömma ett tag till.

                        Plantera och odla upp Pumpor kan man ju kanske göra eller
                            bara sitta och njuta i en skön stol med något bra att läsa...

                Nu ska vi se lite film, min förkylda lilla älskling och jag.
                     Ha en fortsatt bra dag....
                     Kramar

Inga kommentarer: