söndag 10 augusti 2014

Nu börjar de gå mot sitt slut...

                        Undra om Sommaren börjar gå mot sitt slut nu, de gör i
                          alla fall Sommarlovet tänk de är bara en vecka kvar ojoj vad
                        tiden går fort ändå.. tio veckor tjoppp...
                         Nu blir båda mina älsklingar skoltjejer, tänk att mammas lilla
                           älskling ska börja Förskoleklass helt ofattbart, och för att inte
                         säga min stora älskling ska börja på Högstadiet de är helt ofattbart
                       vart åren tar vägen, konstigt för vi vuxna  blir ju inge äldre....hahaha... 

                   Jo jag tror lite på att Sommaren börjar avta med små steg nu, de blir nog
                         inte den här super värmen nå mer, men de räcker faktiskt också
                      tycker jag fast jag är en Sol och bad fantast, vi kan ta lite svalare väder
                          nu, de behöver vi. Blommorna börjar också säga upp sig lite,
                            dom har liksom gjort sitt för den här gången....
                     
                       Men några Soldagar till får vi nog.....
                             Full fart mot en ny vecka....
                         Ha de bra var rädd om varandra....
                         Kramar

Inga kommentarer: