fredag 10 oktober 2014

Lite chokladbakning...

 Ja nu var de Fredag igen, veckorna bara springer iväg, i dag
  är de riktigt mys väder, och då passar ju tända ljus ypperligt bra.
De är ju en av mina passioner med tända ljus, de kan man ju
aldrig få för mycket av.
  
                           I går vart de lite bakning, hitta lite choklad recept som vi måsta testa
                                men fast jag gillar choklad jätte mycket så var inte allt lika gott.
                         Krispig kladdkaka vart de och lite glass till, men jag tror helt
                              ärligt att helt vanlig kladdkaka är godare..


                     Testa även göra kladdiga cookies med marsmallows, o nog kan
                           jag väl tycka att även vanliga cookies är godare, men nu har
                  vi ju testa, men nästa gång blir de nog någon annan sort skulle jag tro.. 

                 Ha en bra dag med tända ljus och mys, full fart mot helgen...
                            Kramar

Inga kommentarer: