torsdag 13 november 2014

Lite ute fix..

               Ja nu kunde jag inte hålla mig längre, men de är ju faktiskt bara två
                  veckor snart till 1a Advent, ja de går galet fort nu.
               Utan de blev en liten gran på Lekstugan och lite ris på andra ställen,
                kan ju hända att de blir nån slinga i de också men där får jag väl hålla mig
              ett tag till...


                       Å lite mys med ljus ska de ju alltid vara också, lättar upp lite
                          i detta tråkiga regn och rusk....
                          Brukar tända ljus ute vid garaget för Pappa så änglarna kan se, 
                        de sista han fick vara med och göra var ju att fixa vårat garage,
                           så därför lyser ljuset där för han...

                             Ja detta tråkiga regn och rusk...nu vill jag ha lite snööö...eller
                                 tom mycket snö..
                           ha en fortsatt bra kväll.....
                            Kramar

Inga kommentarer: