torsdag 18 december 2014

Julkakor..

              Tjolahopp tjolahej, ja nu är de inte mer än en knappvecka kvar till Tomten
                   kommer, så då måste man väl ha lite julkakor också..
              Saffranskorpor de går ju alltid åt de passar ju till de mesta...perfekt till en
                 kopp Te eller lite glögg...om man gillar de förståss....


                Å lite vaniljdrömmar måste man ju också  ha, de är tjejernas stora favorit....
                   Och en Arrakskaka måsta jag prova på, o de gick över mina förväntningar
                    och smaken vart också riktigt bra...
                   Men nu tror jag de får räcka med godasker, man blir ju alltid så mätt
                 när man plockat i sig av alla dess sorter av sillar, korvar och skinka..


                     Nä nu tror jag att jag ska gå och vila min onda rygg...
                         Ha de bra...
                        Kramar

Inga kommentarer: