fredag 18 september 2015

Jag lyckas få den blomma tom...

                    Den Blommar, de trodde jag inte att jag skulle lyckas med i år
                         i alla fall men den kommer så fint och tom Blommar...
                      Planterade en Clematis i hopp om att den skulle klättra på
                        armeringen upp över bänken och jag lyckas och fick den
                      tom att blomma i år, så de är bara att hoppas den klarar vinter
                      och kommer igen till Våren...



                             Ja nu är Hösten här och även alla roliga svampar likaså
                                 finns så många roliga svampar som tittar upp både
                                här och där... dom är så söta att titta på men de är
                               de enda för min del....brrr smakar gummi mossa hihi....

                     Nu är de Fredag igen och de är väl en av dom bästa dagarna
                          tycker i alla fall jag, åtminstone om man har ledig helg...
                     
                                Ha de bra, var rädd om varandra....
                            Kramar

Inga kommentarer: