fredag 1 januari 2016

Gott Nytt År....

                       Nyårsmys, fast nyår är ju inte riktigt min grej, de är ju mycket
                        fest fest party party o de ligger ju inte mig så varmt
                      om hjärtat, men lite go mat och go efterätt de går ju kanon...

  
                      Duka lite fint och äta lite gott med goa vänner de passar mig perfekt..








                     Å lite gosaker till efterätt, min stora tjej hjälpte mig och fixa lite
                         goefterätt de vart ett eget litet påhitt med massa olika
                       blandningar..mums...


                      Vi avsluta kvällen med lite Fyrverkeri och fira in de nya året..


                         De vart lite små myggor också som snurra runt som små
                              virvelvindar...

                     Inte var dag man  får nyårs änglar, men jag hade turen och få de
                         i går, Taack så jättemycket Marie... hon passa perfekt
                       i granen...

                            Ja ni mina vänner tänk att vi gått in i 2016, de låter
                                 otroligt, vi hoppas på ett bra år...
                          
                   Många Nyårskramar...

Inga kommentarer: