fredag 5 februari 2016

Saltlakrits bollar till en ledig helg..Jippi...

                              Lakrits bollar, ja tycker man om saltlakrits var de kanon
                                 gott med lite Lakrits bollar, vanliga chokladbollar
                               rullad i saltlakrits strössel, mycket smaskens i alla fall
                                åt mig som tycker jättemycket om lakrits...

                          En fördel med dom är ju att jag får ha dom alldeles för mig själv,
                                 för de är ingen mer än jag som gillar lakrits hihi... 

 

                             men i dag har jag haft världens bästa sekreterare när jag satt
                                 här, de är inte alla dagar man har sånt bra sällskap
                                lilla gumman, hon skulle helst vilja vara med överallt..

                    Ja nu är de den efterlängtade Fredagen igen och jag har ledig hel..
                        Jippi... de är inte illa, men den är planerad nästan in i minsta detalj
                       men de är ju de som är tjusningen när de finns lite göra, och i eftermiddag
                     kommer mosters lillhår på besök o då blir de fart, kan jag lova....
                        Nä nu ska jag ta en promenad och hämta hem mina älsklingar
                      från skolan, få se om jag hinner medans  solen fortfarande är framme.
                            
                               Ha de bra var rädd om varandra....
                          Kramar

Inga kommentarer: