onsdag 29 juni 2016

Min egen Sallad...

            ja de växer så de knakar, de har varit väldig fart i min lilla odlingshörna
              i år, och fort har de gått, i kväll har vi premiär gjort sallad till grillningen
                smaka utomordentligt, tänk när jag får mitt efterlängtade växt hus, då får vi
                  hoppas att de växer lika bra där, då kanske vi kan få i hop alla
                 grönsakerna till salladen själv...


                      Och som efterätt/kvällsfika blev de en knäckig rabarberpaj och marsansås
                         även de på mina egna rabarber, ojo  nu blev de mycke eget  hihihi
                           och den fick bra betyg av tjejerna också inte illa.....

                     Kanske man ska ta en liten smakbit, ja vi får de, Rabarber är inte min
                              grej....ja vi får se..

                                Ha de bra, var rädd om varandra...
                              Kramar

Inga kommentarer: