torsdag 28 juli 2016

En underbar dag...

                  De var en underbar dag trots att vi inte hade vädret med oss, en av mina
                      sista semester dagar tog vi en Båttur till min kära kusins stuga, hon finns
                   tyvärr inte med oss längre, men just då tror jag hon var med oss däruppe..

                    Fick så klart en jätte smrrig lunch av moster är vi kom och äta på altanen
                       med den här utsikten är inte direkt fel, super härligt, där har jag ätit många
                    måltider när jag var liten...

                       och matat dessa fåglar ojoj vad vi gav dom gamla smörgåsar...



                  Tänk nu är de mina barn som fångar fiskar och matar dom med gamla
                     mackor som jag och du min lilla ängel där uppe gjorde så dom
                   måsta ha blivit som små bollar haha...


                   och lika som vi gjorde varv på varv ror du nu min stora älskling, som
                        jag gjorde då, vi kunde ro runt runt en halv dag utan att vi tröttna
                       ja lite roar barnen, men vi hade otroligt roligt i alla fall...

                    Ja de vart en dag med otroligt mycket minnen av de jag gjort som liten,
                       mina barn nu också testa och jag tror dom tyckte de var kul, så
                      de får vi hoppas att vi kan göra om någon mer dag...och jag hoppas
                          min älskade lilla ängel kusin där uppe att du såg oss....
 
                        Ha de bra, var rädd om varandra....

                                    Kramar

Inga kommentarer: