måndag 12 september 2016

Höstplantering...

                    Ja Sommarvärmen vill verkligen inte släppa taget om oss, ojoj de är
                        riktigt sommarvarmt på dagarna i solen och ändå är vi mitt i
                       september om några dagar, men jag fixa lite Höst plantering
                     nu för nu vill jag ha lite Höst mys...


                        Ja jag älskar Sommar sol och bad men nu är jag mättad på Solen
                        längtar efter lite mer Höst krisp..nu och lite friskare luft, de är härligt...


                         Nu är de färdig handlat  i den här väskan, för visst är han en
                               riktig skönhet syster yster...hihi...

                          Men tända lite ljus kan man ju börja med ändå, för de är ju mörkt på
                              kvällarna nu....mysigt...

                           Ha de bra, njut av de härliga dagar som är kvar...

                             Kramar

Inga kommentarer: