tisdag 25 oktober 2016

Min mini Bagare....

                         Å mammas lilla älskling, en riktig super bagare har de blivit
                            i gårkväll var de dags för lite Florsocker bullar, inte illa
                         fixa nästan allting själv med lite små hjälp här och där, jag fick mig
                           tom en till sägelse, "mamma varför har inte du förkläde" men
                            jag stod ju mest på sidan tyckte jag men de hade ingen betydelse
                            minsann, så nu får man skärpa till sig till en annan gång.

                      Ja la in en beställning om att jag ville hon skulle baka Lussekissar men de
                          var inte så aktuellt för de tyckte hon inte om sa hon hihi lilla plös...


                             Fick ett smakprov och dom smaka utomordentligt smaskens...
                                 Duktig liten bagare....

                    Ha en bra dag, var rädd om varandra...

                           Kramar

Inga kommentarer: