torsdag 8 december 2016

Klappar Klappar....

                    De blev lite Tomteverkstad häromdagen, de är så kul att göra
                        fina paket tycker ju jag Julfantast som jag är, men de blev en lite
                    mindre variant i år när orken tryter, men nu är jag i alla fall en bit
                     på väg, jag tyckte ju inte de var så många men ju mer
                       man letar så kommer de fram lite smått och gått här o där...

 

                  Att använda små present påsar tycker jag funkar kanon, finns ju så mycket
                     fina, man får passa på att samla på sig lite här och där när man ser nå,
                     trodde inte jag hade en enda etikett, men ack vad de bedrog när jag väl
                    börja titta, ja ojoj vad säger man, de räcker nog till både en och två Jular
                        men som om man skulle komma ihåg de då, hahaha nja liten risk...


                            Ja nu är de bra lite snälla barn och Tomten så klart som fattas
                              men vi får nog nöja oss med min lilla Tomte nisse som
                              vaktar paketen ett tag till..

                            Ja hade ju tänk lyfta ut en liten Tomte ute i dag också,
                                  men de återstår att se, för hua hua vad de regnar så tråkigt
                           tänk om de vore lite fina snö i stället, men den vill inte komma
                              till oss, men nä nä de är bara regn....

                              Ha en bra dag ändå, vi får vara inne och tända lite ljus i stället.

                                               Kramar

Inga kommentarer: