fredag 10 februari 2017

Fredag igen....

                    Ja nu  är de Fredag igen, de är ju en av dom bästa dagarna på veckan
                       tycker jag, de innebär ju att helgen är här och mina älskade ungar
                     får lite ledigt, o så Taco mys så klart de hör ju liksom till då....
                        
                        Å massor med tända ljus så klart de hör ju också till, och ute
                           vart de ju lite kyla igen, så då är ju defenitivt inte dom
                         fyrbenta vännerna så himla pigg på att gå ut, så då är
                         de betydligt skönare att mysa i soffan..

                          Så nu ska nog jag också mysa ner mig i soffan med mina
                             små älsklingar och stora förståss..

                             Ha de bra, var rädd om varandra....Trevlig helg..

                             Kramar

Inga kommentarer: