lördag 18 mars 2017

Våren är här......

                   Ja nu är Våren här på riktigt, mina små snödroppar  börjar titta
                       fram i min rabatt och fåglarna kvittrar ute nu, de är ju så härligt
                    och här på den här stora ler plätten låg snön som ett tjockt vitt
                      täcke för bara några dagar sen och nu är de snart helt bart där.
                      Och just där vill jag ah min stora dröm, mitt växthus....
 

                                    tjejerna fixa lite städning åt kalle kanin, och pyssla
                                   om honom i dag när vi var ute lite.....och vår lilla
                                   kontrollant var ju så klart med han också....


                       Och Hösten o Vinterns blommor börjar tina fram nu när snön
                           smälter, men dom här var rädd glada och hade klarat sig rätt
                       bra, men de är ju inte speciellt kul överhuvudtaget med dom nu...
                          Så nu vore ju lite vår Blommor helt underbart och man blir ju
                        pigg och glad av lite fina blommor....

                            Ha  de bra, var rädd om varandra....

                                             Kramar

Inga kommentarer: