söndag 15 oktober 2017

Efter regn kommer Sol, och de stämde precis nu...

                  Efter regn kommer Sol, ja så vart de verkligen nu, vilken fin helg vi 
                     fick men de var vi verkligen värd efter denna veckas regn, ojoj tänk
                  om de blir som min pappa alltid sa att Höstens regn kommer åter som
                snö då har vi nog turen att få en härlig vinter ned mycket snö de skulle passa
                 mig perfekt för jag älskar ju snö...

                        Fixat lite ute i dag, o lilla bråk var ju självklart med han också...
                              krattar vi i hop så krattar han ut igen ojoj vilken hjälpreda...


                                  Å med lite tända ljus så blev de lite läxläsning i mitt
                                     lilla hus också, man får varva lite, mellan Höst städet.





                      Satt lite fler lökar också i mina egen fixade rabatt, hahaha ja vi får väl se 
                         om dom tittar fram till våren.

                        Nä nu ska jag hoppa i duschen och sen lite tv innan de är dags att
                            säga God natt, och extra skönt är de med ny bytta sängkläder, o 
                         så skönt de är tycker jag..

                       Full fart mot en ny vecka, var rädd om varandra...

                            Kramar

Inga kommentarer: