torsdag 1 februari 2018

Vinter....

                Ja den syntes i helgen men nu är den snart ett stort snömonster, och mina
                     frön som kom i går, ja jag vet inte om dom kom så himla lägligt haha
                  ja de har kommit lite snö nu, men de blåser mest om ni frågar mig
                    de är lite för smått liksom skulle varit lite mer stora flingor tycker jag.
                   Men jag älskar ju snö så jag tycker de är jätte mysigt, men jag längtar
                    också tills de blir vår och lite skönt ute i vår solen.  
        
                          Ja som sagt jag får väl vänta några dagar innan jag börjar på med 
                             dom små fröen, men de återstå ju att se hur många jag lyckas med
                            också, de blir spännande..


                    Ja vi får väl hålla oss inne i dag  och titta på snön, göra finns de ju alltid.
                          Ha en bra dag.

                               Kramar
                       

Inga kommentarer: