tisdag 13 mars 2018

Växer så de knakar.

                   Å dom växer som bara den, mina små Mårbacka kommer jätte fint
                           trots att dom inte fått nästan nå Sol de är ju bra, kolla gamla 
                       bilder från 13 Mars 2014 då satt vi ute och åt glass och cykla ja de 
                       är fantastiskt med vädret vilken enorm skillnad på vintrar för i dagens 
                       läge känns de väldigt långt bort med en cykel tur fast de brukar
                    gå fort om Solen väl tittar fram.

                            Och även mina fröer går med en väldans fart, undra om vi får plats
                                 här innan de är dags att dom kan flytta ut för som sagt de dröjer ju 
                               ett bra tag dit, men så kul o se att dom komma. Känner mig som min 
                             mormor när hon levde hon pratade med sina blommor hihi, ja jag 
                                  är ju gammal jag också men inte fullt så gammal än hihi

                      Ja nu är vi snart i mitten på Mars, tänk att jag lämnat in sista uppgiften
                           för den här terminen de känns otroligt så nu hoppas vi att
                        de går vägen för nu blir de Praktik några månader framåt sen har vi 
                             gjort första året ojoj vad tiden har gått fort men så roligt.

                         Nä nu är de dags att hämta min lilla älskling och sen blir de stallet.
                               Ha de bra var rädd om varandra...

                                   Kramar

Inga kommentarer: