tisdag 15 maj 2018

De börjar ta form..

                   Ojoj va tomt de blev, nu har lekstugan fått bytt ägare, lite vemodigt att
                       lämna över den till sin nya ägare när den tom var min lekstuga när jag
                     var liten, men den stanna inom släkten och de känns bra.

                      men mina tjejer är ju för stor nu för att leka i lekstuga så de får bli
                           lite odlingsbänkar där i stället så nu är dom på g, min lilla 
                       hjälpreda har fixat och hjälpt mig hela helgen.


                   å att de aldrig går som man tänkt sig, att stenarna inte skulle räcka runt
                       har man ju kunna gett sig dänn på grrr hihi..

                  ja nu är de bara lite fröer som ska komma ner i jorden härnäst så vi kan 
                       få lite sallad och andra godsaker i sommar.


                       Ja ojoj vilken högsommar vi fick med en väldig fart, mina lökar
                           spirar och har slagit ut så fint i min lilla rabatt.

                        Nu önska jag att jag hade en trollstav som kunde trolla på min onda
                              hals, de vore en bra trollning haha..

                          Ha de bra var rädd om varandra..

                                     Kramar 

Inga kommentarer: