onsdag 25 juli 2018

Min lilla perenn kulle.

                           Ja min lilla kulle börjar ta form som en blivande perenn rabatt
                                kändes som dom små plantorna blev så ensam men vi få väl 
                             hoppas på att dom växer på sig till nästa Vår/sommar för sätter
                                jag dom för tätt växer dom kanske in i varandra i stället.

                           satt en liten ros längst närmast staketet som min önskan är ska
                              klättra lite på staketet, så vi får väl se om den vill som
                            jag vill.

                             kanske får fylla på med någon planta till lite senare när vi ser 
                                hur mycket dom andra breder ut sig, men vi börjar så här.


                            Ha en fortsatt bra dag, ta de lugnt i värmen och var rädd om 
                                    varandra.

                                             Solkramar

Inga kommentarer: