söndag 16 december 2018

Julen står för dörren..

                         Nu är granen på plats, ojoj tror den blir större och större för varje år
                               som går haha ser så liten ut på affären men när den kommer in
                              blir de helt annat.

                        å pepparkaksbak har vi hunnit med också de är ju liksom
                              tradition att baka peppisar och så smaskens.


                                        Tredje ljuset brinner ja tänk nu de är bara ett ljus
                                         kvar sen är Julen här de är ju så mysigt, undra om
                                      Tomten kommer i år också..
                                       
                                  Pyntat klart i lilla huset i dag, tänk om de vore lite varmare
                                    så jag kunde vara där mer fast de är kallt ute, älskar
                                  mitt lilla hus så mycket.


                                O min egen snickare har snickrat ihop två granar till mig
                                  passa ju perfekt i lilla huset och kolla muggarna jag 
                                hitta som jag hade exakt lika när jag var liten, visst är dom
                                  väl söta.

                        Ja nu går vi in i sista skolveckan för både mig och mina älskade
                             tjejer sen tar vi några dagar ledigt och myser lite tillsammans.
                         Ha de så bra och var rädd om varandra.

                                    Julkramar

Inga kommentarer: