söndag 27 januari 2019

Min 11 åring.

                        ojoj min lilla goding, va tiden går fort snart är även lillvännen
                             stor tjej.
                         men de är ju så skönt att man inte åldras nå själv, haha jo just
                            ja jag känner mig som hundra i mellan åt hur ska detta sluta.

                             Kalasfika ja du min lilla skrutt de var inte mycket på din fika 
                                 tallrik, som vanligt.



                       Å lilla viran hon var nöjd trots att hon bara fick hålla till godo med
                             att titta när alla andra fikade, lill godingen.


                      å vi var rätt trötta allihopa när de var färdig kalasat så då blev de lite 
                        Pizza till lördagsmys, de passa ju perfekt och lite diska blir de också
                        smidigt..
                          ja och i dag är de ju söndag nu igen, hur kan helgerna gå sååå himla
                         fort, kan vi inte ändra så de är 5 helgdagar och 2 arbetsdagar de vore ju
                        jätte smidigt hihi, ja de vore nog bara jag som skulle rösta för de..

                                Ha en fortsatt bra dag, var rädd om varandra.
                               
                                           Snökramar

Inga kommentarer: