måndag 17 juni 2019

Firande hela helgen...

                    Å vilken helg de blev, började med Studentfirande på Fredag som vi 
                         får tacka vädergudarna för att de slutade regna precis när som skulle
                       börja gå, tät följt av Lördagens student bal med alla fina tjejer och killar
                     ja då var de verkligen kanon väder vilken lycka för dom.

                           Så ännu en gång ett stort Grattis till dig Elisabet och tack för 
                            allt gott och för at vi fick vara med och fira dina dagar.

                       Å som avslut på helgen så vart jag också firad med blommor och
                             presenter till min Examen och födelsedag, ja de är ju liksom inte
                           så mycket att fira längre hihi man blir ju bara äldre liksom..


                    Men tack vare detta underbara väder kunde vi vara ute även då, så himla 
                      mysigt kom några moln men solen kom åter lite senare, tack till alla 
                     som Grattade mig.




                         Ja nu blir de en riktig vilo dag i dag kan jag lova, de känns som 
                           jag skulle kunnat sova halva dagen haha men de blir nog inte
                       riktigt bra..
                              Ha en bra dag njut av de fina vädret som är kvar även i dag.

                                       Solkramar

Inga kommentarer: