onsdag 23 oktober 2019

Två månader kvar.

                   Men tro de eller ej, i morgon är de två månader till Julafton ojoj va
                      de går fort var ju nyss Augusti känns de som o nu går vi in i November
                    om bara några dagar och ställer om klockan till vintertid i helgen.
                     Ja nörd som jag är så börjar jag längta till Advent och Julen nu
                       så mysigt att plocka fram alla stjärnor och ljusstakar, och en lussekisse
                     skulle inte vara helt fel hihi... såg de hade kommit på affären men ska 
                      försöka hålla mig ett litet tag till hitta även nå nya roliga recept som jag 
                    tänkte testa saffran är ju så himla gott.

                     Å Julens alla vackra blommor som den har att erbjuda, Amaryllisen är en
                       av mina favoriter och även Julrosor är så fina. 
                  Ja alla förberedelser är ju så mysiga tycker jag.

                            Ha de så bra var rädd om varandra.

                             Kramar ♡♡♡

Inga kommentarer: