torsdag 19 december 2019

Paketfix..

                  Ja nu är dom nog inslagna allihopa om jag inte missat nån i nån liten gömma
                      men de hoppas jag inte, de är så kul att göra fina paket de blir liksom
                    roligare då tycker jag, de har ju egentligen ingen betydelse när de är
                   innehållet man ska glädjas åt men de blir ju liksom finare också med 
                      lite fina paket.

                       använde mig utav lite sammetsband men de var inte någon enkel 
                            inslagning, de ville absolut inte som jag ville om man säger så.


                  Ja nu får dom stå och vänta lite, de är ju några dagar kvar men absolut inte 
                     många oj va fort de går, nu blir de lite mat och godis fix kvar, mysipys..
                           Kram och God natt..

Inga kommentarer: