måndag 6 augusti 2012

Sommaren 2012

                    Ja ni de blev inte som jag hade tänkt, skulle ändra ett inlägg och
                        vips var hela månaden bort, man kan inte annat än ja bli ....
                     de var inte alls kul, jag har ju min blogg lite för att de är kul
                    att fota och fixa men de är även kul att se tillbaka på som en
                     dag bok, så nu fick jag fixa till lite bilder och göra ett
                      ihop kok av hela månaden fast de är bilder ni redan sett
                      men men jag har ju lite kom ihåg av dom i allafall.
                   Sommarsemestern börja ju inte jätte bra i år de var mest regn o regn
                   men Jordgubbar fick vi iallafall.


                          Lite mat på Torön med arbetskompisarna och avtackning 4Juli.
                            Och lite regn vart de den 3 juli så då vart de lite bakning för
                            min lilla bagare.


                     11 Juli var vi till Stockholm på lite Allsång på Skansen och även
                        en sväng på stan.

                  14 Juli var de Dop för mosterslillfisen där även systeryster gifta sig.
                     Och den 18 Juli var vi till Sörön och hälsa på Thelmis kompis
                     de har likosm blivit en sånn tripp nu flera sommrar i rad, Jätte mysigt.


                            20 Juli var vi till Trollska skogen och de var riktigt mysigt
                               allt var så litet och gulligt.

                                22 Juli var min sista semesterdag då lyxa vi till de med
                                 en liten drömtårta med hallon.


                         Sen hade vi några dagar med riktigt fint väder, 24 Juli om jag
                        ser tillbaka på sommaren just idag, tror jag de var dom finaste
                           dagarna vi haft hittills i allafall, då gjorde stortjejrna rabarberpaj
                          och vaniljsås, dom är så duktiga.
                           

                             2 Augusti lyckas vår tv brinna upp ochså, som tur var kom
                               ingen till skada, och den 4 Augusti döptes tjejernas andra
                                 lilla kusin Nova, ja de var väl lite av de som hänt i
                             Sommar, den har varit bra, bara så ledsamt med vädret
                              de har varit så trist, mest bara regn.

                             Kramar

Inga kommentarer: