söndag 18 december 2011

Ååå äntligen lite snö

               Ja nu brinner sista ljuset det är ju den 4,e advent idag
               ojoj vad tiden går fort nu är de inte långt till han med den stora
               säcken kommer till oss, i tjejernas advents paket i dag
               var de ju inte allt för roligt tyckte dom men ack så
               nödvändigt strumpor och troser.


              I dag  premiär elda  ja min nya vaxkaka med juldoft men
              oooo vad den dofta ljuvligt Engla sa men mamma den luktar
              sockervadd den lukta blandning av godis och kakaor,, undrerbart.


                 Lite Julfint i Telmisens rum hon är ju så stor nu och fixar själv.




            Hon hitta fram mina gamla tomtar som jag sytt för många år sedan
             ja dom börjar se slitna ut.



                      O vad fin hyacinterna är men synd bara att dom blommar ut så fort
                       dax och byta ut dom igen så dom är fin till helgen.


Å i dag när jag vaknade hade de kommit ett snötäcke o så härligt hoppas hoppas att de stannar kvar,blir ju så mycket ljusare och finare. I dag är de ju 4,e advent och de sista ljuset tänt,  har gått hela månaden innan vi fick lite snö som förhoppningsvis stannar ska ju vara snö på Jul, ja föresten hela vintern vill jag ha snö. I dag har jag och Thelmi pysslat lite och gjort egen tvål de var första gången jag testa, dom är på stelning nu kommer nog några bilder senare, hann även pynta lite i hennes rum. Kramar   

Inga kommentarer: