måndag 19 december 2011

Ny vecka,, men ingen vanlig vecka

            Har gjort lite Jul i sovrummet nu där måste man ju ochså ha lite Julfint haha



             Lilla adventsgranen har fått några små kulor.


                   Kolla in godingarna en av mina oinslagna Julklappar är dom
                   inte söta måsta bara fota dom, dom liksom smälter in i fällen.

Å nu är de Måndag igen och de innebär ju ny vecka, men ingen vanlig vecka de är ju Julveckan en av mina favotit veckor på året. Mycket bak och pyssel men för inte säga Julklappsainslagning, jag har nog inte slagit in ett enda än, känns ju så där men men, de går ju bara man sätter fart, min stora duktiga tjej har lovat hjälpa mig med dom som inte va till henne, hoppas de blir ett ryck i morgon kväll efter hennes Julavslutning i kyrkan. Först  måste jag ju även hinna med och jobba lite fast de vore skönt med lite semester. Har i alla fall hunnit med lite i helgen bla gjort Jul i sovrummet, Ha en bra dag Kramar

Inga kommentarer: