måndag 2 april 2012

Undra om Påskharen kommer förbi...

             Hej allihopa, ja nu är de snart Påsk oj oj vad de går fort, jag är inte så
               mycket för Påsk men tjejerna villa ha lite ris, så vi plocka lite på
            väg hem från dagis i dag, så de blev lite Påsk på balkongen, påskkärringen
           fick ochså sitta där ute och ha lite koll så hon hinner med kompisarna
             till blåkulla..



                 Hitta fram ägget som jag fick i fjol, hade glömt helt att jag hade de
                   där kan vi ju hoppas att påskharen fyller på nå gott, även
                        till oss stora barn, haha
                 Var i väg med min onda rygg i dag, ojoj vad ont man kan ha i den
                fast de var ju inte så konstigt, jag hade vridit mitt bäcken, tänk vad mycke
                tok man kan åstad komma, men nu har jag ju fått hjälp så nu är de bara
                 att hoppad de ger med sig, vila och promenad var de råd jag fick.
                       Ha en bra kväll...
                         Kramar

Inga kommentarer: