fredag 10 augusti 2012

Får drömma och fundera ett tag till..

                     Ja vi fick en riktigt fin dag i dag ochså, bara att njuta av dom
                       nu, dom är väl inte allt för många kvar, för bara några nätter
                      sedan var de brar 9 grader ute, så speciellt långt verkar de inte
                     vara kvar på sommaren.
                    Men jag har i allafall beställt hem lite kataloger om växthus
                      de är min stora dröm, jag vill så gärna ha ett sånt, har hittat ett
                     lite annorlunda som man kan måttbeställa dom är jättefina
                      de är inte bara växthus blir liksom som ett litet uterum
                     i samma, men dom är ju allt annat än gratis, så jag får
                     fundera och kolla runt lite till inann jag bestämmer mig.
                      Willab Garden har ochså mycke fina men jag tror de andra
                    faller mig mer i smaken.


                     Kolla kolla man kan ju mer än använda de på sommaren till
                      blommor och tex, grönsaker, man kan ju även göra vinter och
                     Jul mys där, jätte mysigt, vill ha ett nu, kanske jag kan trolla fram
                      ett, haha..

                    Nu blir de lite Fredagsmys med lillälsklingen min, stor tjejen min hon
                        är bara ute och cycklar med kompisar hon.
                    Ha en bra kväll.
                           Kramar

Inga kommentarer: