fredag 17 augusti 2012

Sol ocbh bad...

                              Hejsvejs, å härligt med Fredag och jag har helg ledigt
                              o för inte säga va härligt med de underbara väder vi
                              äntligen fått som vi väntat, så i dag blir de bada för hela
                             slanten, tom jag ska nog ta mig ett dopp om de värmer på
                               lite under dagen, känns ju inge vidare att jag inte
                              badat en enda gång på hela sommaren jag som
                                   älskar bada.
                                Nä nu blir de ut och hänga lite tvätt och njuta av solen
                             hoppas på fler dagar med sånt väder, snart är de ju höst och
                                 vinter så vi behöver ju sol nu...
                                   Ha en bra dag
                                 Solkramar

Inga kommentarer: