lördag 1 september 2012

Lite Höstfix o Pajbakning...

                       Hejsvejs, ja hua vilken tråkig dag de har regnat i stort sett
                         hela dagen fyfy vad trist de varit.
                         Men de finns ju en liten fördel med att de regnar man kan ju få
                         lite gjort inne, så i dag har jag gjort lite Höst, putsat fönster
                          och bytt till lite höstgardiner, de är ju lite mysigt ochså med
                        höstfärgerna trots att sommaren och vitt är underbart..
                        Tjejerna baka blåbärspaj i eftermidddag av blåbären dom
                        plockat själv, de var ju lite kul, så nu blir de lite paj och vaniljsås
                           till efterätt...


                          Nu har jag tänt min nya lyckta på bron vart de inte fint, får
                         ja säga de själv tycker jag den passa perfekt...Tack Älskling
                            Nä mina vänner nu ska jag mysa med mina älsklingar
                          och se lite Tv.
                         Ha en bra kväll o va rädd om varandra...
                            Kram

Inga kommentarer: