måndag 17 september 2012

Snart 1år sedan...

                           Oj oj vilken skillnad i går hade vi nästan sommarvärme och i
                              dag är de bara bara regn ja de svänger fort må ja säga.
                           Ja de är inte bara vädret som ändras fort,i går hade jag bara
                            lite ont i halsen och trött och i dag är de sju resor värre
                           kroppen och huvet värker näsan rinner, ja riktigt riktigt
                            risig, fy fy va tråkigt, hade inte alls lust med de här nu, men de
                               har ju kunna varit värre...
                           Kan ju hoppas de går bort lika fort som de kom.


                          Satt här och funderade lite och kom på att de snart är 1 år
                            sedan jag börja skriva på min blogg, och de är inget jag
                         ångrar att jag testa, de är nog i bland de kulaste jag testat på
                           knäppa kort och fixa, de är ju nästan hela grejen, ja de är
                         Jätte kul,och de är tack vare alla ni besökare som kikar in
                          till mig som ochså gör de och att ni gillar mina inlägg och
                          fix, Tack alla gulliga ni som besöker mig på min blogg..

                      Ha en fortsatt bra dag,nu ska bädda ner mig i soffan..
                        Kramar

Inga kommentarer: