fredag 26 oktober 2012

Hallowen muffinsar..

                            Hejsvejs alla hallowen spöken,  nu är de Fredag igen
                             och hel ledig helg, känns jätte härligt..
                               har ni träffat på några små spöken i dag då?
                               
                              Mitt lilla bagar spöke har gjort lite Hallowen muffinsar
                             men de var väl ingen nyhet att min lilla bagare är i farten,
                              så i dag vart de lite muffinsar.


                        
                            Nu ska jag mysa ner mig i soffan med mina små spöken
                               och hoppas på att få lite gott muffins fika.
                             Ha en bra helg alla vänner..
                            Spökkramar

Inga kommentarer: