onsdag 10 oktober 2012

Ja äntligen är den på plats..

                      Ja äntligen kom den dit, hitta denna text för fler år sedan på
                        Tradera och tänkte, den vill jag ha,och allt gick som jag villa ja hade
                      turen och vann auktionen. De är nog i allafall två år sedan, för när
                      jag väl fått den  kom jag på att jag måste ju ha en annan tapet än
                       den jag hade då.
                       Och så vart de, men de är ju ochså länge sedan nu, så nu fick jag
                       göra slag i saken och sätta dit den,o nu sitter den där, nu får vi bara
                             hoppas att den vill sitta kvar, visst är den väl söt...

                  Ha en fortsatt bra dag i detta tråkiga ruskväder..
                    Höstkramar

Inga kommentarer: