fredag 14 december 2012

Fredagsmys med Julbord..

Min Julros
                         Hejsvejs, ja nu var de Fredag igen, och tänk de är bara tio
                            dagar till Julafton,visst låter de väl otroligt..
                        Nu har vi varit och ätit Julbord,de var jätte gott, mycke
                         godsaker,men skinksmörgås  med Julmust är nog något
                         av de smaskigaste på Julbordet..
                        
                       
                        Men tänk jag fick till en Stjärna ändå av mina pinnar som jag
                            samlat i hop,den vart inte helt olikt en Stjärna om jag får
                           säga de själv, men de åter står och se hur läng den håller
                          i hop, eller kanske snarare får var i fred för dom små fingrarna..

                        Nä nu ska jag mysa ner mig i soffan med tjejerna och titta på
                           Diggilo, Ha en bra kväll...
                          Kramar

Inga kommentarer: