lördag 22 december 2012

Vår godishörna..

                   Hejsvejs, ja nu börjar nog vår lilla godishörna ta form, de fattas bara
                     lite polkagriskäppar för de hör ju julen till eller hur..annars tror
                    de får räcka, de finns lite av varje så nånting borde ju passa till våra
                     gäster.
                   Min egen favorit och många med mig tycker jätte mycket om
                     Rocky Road, jag gjorde den lite annorlunda i år, klicka ut den i formar
                    men de verka ochså funka dom släppte formen bra, så svårt och
                     hårt att skära dom..


                      Nå nu ska jag ut på lite Tomtäventyr, så här
                           dan före dan före doppare dan
                       tänk att de bara är en dag kvar till Julafton, visst låter de väl otroligt
                       vad fort tiden springer i väg..snart ett nytt år på intågande, och då
                       hoppas vi på ett bra år, betydligt bättre än de här, inte varit roligt
                         alls..mist alles för många som vi älskat..

                  Ha en fortsatt bra Lördag, själv ska jag äta lite god mat sen tror jag att
                    ja bara ska vila mig, och vara jätte snäll få se om tomten kommer med nå
                   paket till mig ochså...haha
                 Jul  Kramar

Inga kommentarer: