fredag 8 februari 2013

Lite bakning, bla,,chokladbiscotii...

                    Tänkte vi skulle testa, lillbagren min och jag testa göra chokladbiscotti
                       i dag, tänkte klara vi göra saffransbiscotti kanske vi fixa choklad
                     ochså, och ja tror vi lyckas när vi slog våra huvuden i hop..

                       Man skulle ringla över smält choklad, och de skulle nog varit blockchoklad
                         och vi tog de vi hade hemma men den ville inte stelna som vi tänkt oss
                        men de går nog ner, tyvärr är ju jag ett riktigt choklad monster...



                          Testa ochså göra syltkakor, för de är ju snart dax igen för kalas
                             och han hade en önskan om syltkakor så de blev lite sånna ochså..

                Så nu får de räcka för i dag, nu ska jag och lill älsklingen se hennes favoriter
                    Gladiatorerna, inte mammas favorit direkt men jag kan ju titta med
                   ett öga..full fart mot helgen, en ledig helg....
                        Ha de bra,, var rädd om varandra
                       Kramar

Inga kommentarer: