torsdag 24 oktober 2013

2 Månader kvar...

                      JA visst låter de väl helt otroligt, de är 24 Oktober i dag, vilket
                        betyder två månader till JUL ja jag tycker de låter helt otroligt.
                       Jag tycker om att handla julklappar och slå in men jag har inte
                        handlat en enda julklapp än och de är inte likt mig, jag brukar
                      börja i tid de blir liksom lite enklare då...
                    Var till tandläkaren med stor älsklingen i dag och drog bort en och
                      en halv mjölktand dom vill liksom inte släppa själv, hon var jätte
                      duktig hon gjorde de jätte bra min stora tjej, men de ömmar ju ett
                     tag efter så är de, men i morgon ska de väl kännas bättre...
                         Ha en fortsatt bra kväll....
                      Kramar

Inga kommentarer: