fredag 11 oktober 2013

Fredag, simning, städ och lite fix...

                    Ja då var de Fredag igen en hel arbetsvecka är nu till ända, de är
                       ju nå visst med Fredagar och då ska de ju vara lite Fredagsmys..
                      Börja dagen på Badhuset och lite simning, de är ju bara så skönt..
                            Och nu har jag städat, tvättat och fixat lite, de är ju liksom
                          standars när man är ledig..

                         Beställde tapeter härom dagen som har kommit nu, så de blir
                            till o hämta dom i eftermiddag ,men solen börjar titta
                           fram tror jag så de blir en prommis först..


                    De är ju mysigt med Hösten också, mycket tända ljus blir de
                         både här och där, ja ljus lycktor är nog min passion
                      de finns några och välja på i mitt skåp..
                   Nä nu tar jag en motionssväng, ha en fortsatt bra dag...
                        Kramar

Inga kommentarer: