fredag 15 november 2013

Full fart mot helgen...

                          Hejsvejs, ja nu har de gått snart en hel vecka sen vi sågs
                             ja tiden går liksom med en väldig hastighet i bland, de har
                           varit lite mycket den här veckan.
                             Men jag hade gett mig den på att jag skulle hinna testa göra
                           ett moss hjärta och jag fick till de ganska skapligt nu är
                              bara frågan vad jag ska dekorera de med, hitta pärlstjärnor
                             i lådan men jag vet inte vad tycker ni..de skulle kanske
                            varit något som lyst upp lite mer, ja de tål att funderas på..

                         Ja nu ska vi käka lite sen blir de jobbhelg för hela slanten...
                            Ha de bra var rädd om varandra...
                           Kramar

Inga kommentarer: