fredag 22 november 2013

Nu är den på plats..

                  Hejsvejs, ja nu är den på, plats, Happy lightsen.. ja de vart riktigt bra
                    om jag får säga de själv, men någon spegel hitta vi inte så de fick bli min
                 gamla efter min farmor men den funka ju riktigt bra..  kan ju dyka på nån
                      längre fram så får vi byta ut den.



                     Å va härligt, nu är de Fredag kväll och hel ledig helg.. härligt...
                      Så nu ska jag fika lite med lill älsklingen och bara vila mig
                    får vi se vad helgen har att bjuda på, de börjar ju dra i hop sig till
                       advent också så vi får väl se om vi hinner med lite förberedelser
                     i helgen...
                          Ha de bra
                             Kramar

Inga kommentarer: