torsdag 19 december 2013

Choklad Beskvier skulle de i allafall vara....

                   Ja jag fick till dom, har länge velat testa göra Choklad beskvier 
                       men liksom dragit mig för de, men i dag blev de en test de var inte
                      så krångligt som jag hade trott, men dess utseende är ju långt i från
                        som de skulle vara lite toppig och så, men mina vart som små
                      ko pruttar i stället, ja av små barn får man höra sanningen...
                    Men dom fick väl godkänt i smaken och de är väl lite de som räknas..



              De vart även en test av Twix kakor/godis också men dom ville inte alls som
                jag hade tänkt dom, kexet i botten ville liksom bara gå sönder men dom smaka
             super smaskigt och de är ju huvudsaken, dom går nog ner ska ni se
               Övning ger färdighet som man brukar säga, bättre lycka nästa gång...

                  Nä mina vänner nu börjar klockan rusa i väl så de är väl dags att
                     släcka nu..
                 God Natt o Sov så gott...

Inga kommentarer: