fredag 6 december 2013

Saffransskorpor och korintkakor...

                     Ja i dag var de fart på min lilla bagare, de blev saffransskorpor
                        korintkakor, inte illa dom hade gjort saffransskorpor på HK,n
                     härom dagen också så då fick vi ett smakprov och dom var
                        super goda o de blev även dom här, duktig tjej...




             Tänk vad fort de kan ändras, i går kväll vid den här tiden flög de lite
               små snö o i dag har vi full vinter otroligt vad fort de kan ändras.
             Men jag är jätte glad jag älskar snö de vart ju så fint nu även om de kanske
                kom lite mycket på en gång så är de i mina ögon jätte härligt, fast jag vet
                att många inte håller med mig, men de är ju lite tur att vi är olika...

                      Ha en fortsatt bra kväll, nu ska de bli lite mys och Idol final...
               
                            Snökramar

Inga kommentarer: