onsdag 25 februari 2015

Nya Bordet är på plats...

                      Tjolahopp... nu är nya bordet på plats också, men vilken skillnad de
                           vart från de att man varit van att ha ett bord med fyra platser till
                         att kunna sitta tio stycken utan problem, ja de vart otroligt ovant
                               men himla bra också, kanon nöjd...


                          De enda som är min stora fasa är klädda stolar men jag har ju
                                inga små pluttar längre, bara stora tjejer...de ska nog ordna sig.
                             Annars finns ju tvål o vatten också de brukar ju funka rätt bra..


                           Lite kalas blommor passar ju alldeles utmärkt på bordet..

                    Nä nu ska jag ge mig ut på en prommis och hämta min lilla
                           älskling på skolan...
                          Ha en fortsatt bra dag..
                              Kramar

Inga kommentarer: