onsdag 4 februari 2015

Vabuari hann knappt börja.....

                      Ja de hann inte gå många dagar på de så kallade Vabuari, endast
                          en enda dag, så slog dom till bacciluskerna, men de räckte inte
                          med lite förkylning utan vi drog till med Vattkoppor när vi 
                         ändå var på gång...men de är ju betydligt bättre att få när man
                             är liten , Lill älsklingens komentar var " Jag hann i alla fall
                           fylla år o ha Kalas" hon är glad ändå. Själv fick jag när jag var stor, 
                          å de var väl ingen jätte höjdare...men jag klara mig bra..
        

                    Men vi drog igen med lite Semel bakning då när vi ändå bara var inne
                       för de står ju inte på förrän de är Fetisdagen, tjop tjop o tiden går ju så
                          fort, nu är de ju bara o garnera o äta när de är dags...
 
                        De blev en Semel tårta också, men de återstår att se om den lyckas
                             hålla i hop ända till den är färdig för servering...


                     Ja nu drog vi i gång med nå ännu mer, en Mazarinkaka så den står
                         i ugnen nu, men han får bli Kalas fika nästa vecka...
                        Ha en fortsatt bra dag....
                          Kramar

Inga kommentarer: