måndag 16 november 2015

70 Års firande...

                       Ja nu är de full fart in på en ny vecka igen ojoj vad tiden
                         spurtar på, helgen har varit full späckad från morgon till
                        kväll, och ett 70 Års firande hann vi med också, mammas
                          bror fyllde år, de är ju inte så ofta man träffar släkt och
                       vänner så de blir ju mest vid Kalas och Högtider, så de
                        var väldigt roligt, och super god mat och tårta förståss...

                         Dom här tjejerna trånar nästan som om dom väntade på
                           Tomten, fast den här gången var de mormor dom väntade på..


                  Exotisk bricka var de som bjöds, mycket gott, finns nått för alla..



                                               Kanon goda Prinsess tårtor...

                     Jubilaren med sin syster (min mamma) fick inta plats för lite knäppning
                         sist dom satt tillsammans bara dom, då var dom inte så gammal...
                             Små skolbarn med en varsin liten väska..

                    Ja nu var den helgen över och jag hann även med den otroligt tråkiga
                        målningen jag gruvat mig för, tänk målning är inte alls min grej
                      nu får de dröja till nästa gång...haha, och lite lite snö fick vi se i går
                        också men ack alldeles för lite hihi...hit med några decimeter nu...
              
                       Ha de bra och full fart in i en ny arbetsvecka...
                               Kramar

Inga kommentarer: